سرپرست بیمارستان امام سحاد(ع) یاسوج، گفت: نقش خدمات رفاهی کارکنان، برای تضمین کیفیت کار نیروی انسانی، جذب و نگهداشت منابع انسانی کارآمد مقوله ای بسیار مهم شمرده می شود.
سرپرست بیمارستان امام سحاد(ع) یاسوج، گفت: نقش خدمات رفاهی کارکنان، برای تضمین کیفیت کار نیروی انسانی، جذب و نگهداشت منابع انسانی کارآمد مقوله ای بسیار مهم شمرده می شود.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج، دکتر سجاد حسن زاده ابراز داشت: نقش و جایگاه نیروی انسانی بعنوان اثر بخش ترین و مهمترین سرمایه یک سازمان است.
وی ادامه داد:: ارائه خدمات رفاهی به کارکنان در بالابردن راندمان کاری آنها در سازمان رابطه مستقیم دارد و به منظور ارج نهادن و پاسداشت زحمات کارکنان و در جهت تقویت روحیه آنها و ایجاد انگیزه لازم جهت ارائه خدمات مطلوب به بیماران همواره باید از نظر رفاهی مورد توجه قرار گیرند.
سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) اذعان داشت: اگر سازمانی بخواهد به بالندگی برسد باید بر روی سرمایه انسانی و ابعاد انگیزشی پرسنل برنامه ریزی و سرمایه گذاری نماید.
دکتر حسن زاده یادآور شد: امور رفاهی بیمارستان در راستای ارائه خدمات رفاهی به پرسنل جهت ارج نهادن و پاسداشت زحمات و فعالیتهای شبانه روزی آنها در حد توان همواره تلاش خواهد کرد.
وی در پایان ثبت نام اعطای تسهیلات بانکی به کارکنان، پرداخت تسهیلات از طریق معرفی آنها توسط امور رفاهی دانشگاه به بانکها و بیمه تکمیلی درمان که شامل ثبت نام کارکنان متقاضی بیمه تکمیلی با بیمه طرف قرارداد دانشگاه علوم پزشکی می شود را از وظایف واحد امور رفاهی بیمارستان برشمرد.142